Algonquin en smores - Reisverslag uit Innisfil, Canada van Priscilla - WaarBenJij.nu Algonquin en smores - Reisverslag uit Innisfil, Canada van Priscilla - WaarBenJij.nu

Algonquin en smores

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

03 Juni 2017 | Canada, Innisfil

Vanmorgen heerlijk genoten van de warme onbeperkte douches op de camping, nogal verrassend zo in een Provincial Park, maar ons hoor je niet klagen. Het is ook nog eens droog en soms lijkt het zonnetje zelfs zijn best te doen om tevoorschijn te komen. We gaan vanochtend nog even lekker wandelen in het park, nog wat delen van het park zien en hopelijk nog wat wildlife (moose) spotten. We doen 2 wandelingen, eentje (two rivers) is opzich een leuke wandeling door het bos die we in drie kwartier doen ipv de anderhalf uur die ervoor staat alleen het uitkijkpunt waar we heen lopen valt een beetje tegen. De andere wandeling is wat pittiger en langer, we lopen een uur en een kwartier, ook weer door het bos, maar hebben hier leuk uitzicht van bovenaf op een meer en lopen er ook nog vlak langs. Wandeling nummer drie die we gisteravond heel enthousiast nog op het programma hadden gezet besluiten we te schrappen, alles lijkt wel heel veel op elkaar en we hebben nu al flink wat van het park gezien. Daarnaast kunnen al deze wandelingen niet met de kinderwagen en heeft Lucas nu wel genoeg geplet gezeten in de draagzak. We willen vanmiddag ook lekker op tijd op de camping zijn zodat we nog even kunnen relaxen en tijd hebben om de koffers in te pakken. Als we het park uitrijden doen we nog erg ons best om een Moose te vinden, maar helaas. Het enige wildlife voor vandaag blijft beperkt tot een kraai en een paar ganzen, oh en Tif heeft nog een kalkoen gezien. Na de lunch gaan we rijden richting de KOA ten noorden van Toronto. Even een relaxte camping voor de laatste dag. We komen rond 4 uur aan, het is strak blauw en de temperatuur is heerlijk. Het buitenzwembad vinden we toch net iets te enthousiast dus we besluiten de speeltuin maar even in te duiken zodat Lucas zich even uit kan leven. We genieten lekker van het zonnetje en gaan dan eten maken en de koffers inpakken. We zitten hier vlak naast een grote Outlet, Robert en Tiffany lopen hier nog even heen om te kijken of ze nog wat extra vulling voor de koffers kunnen vinden. Ik schrijf ondertussen het reisverslag en geniet alvast van het kampvuur. Vanavond wordt smores avond!