Door 5 staten naar Provincetown, Cape Cod - Reisverslag uit Provincetown, Verenigde Staten van Priscilla - WaarBenJij.nu Door 5 staten naar Provincetown, Cape Cod - Reisverslag uit Provincetown, Verenigde Staten van Priscilla - WaarBenJij.nu

Door 5 staten naar Provincetown, Cape Cod

Blijf op de hoogte en volg Priscilla

22 Mei 2017 | Verenigde Staten, Provincetown

Ergens vannacht heb ik het heel hard horen regenen, als we vanochtend tegen achten opstaan regent het ook nog zachtjes. Wat een mazzel hebben we de afgelopen dagen dan gehad in NYC met alle zon! Vandaag moeten we veel rijden dus het is niet erg dat het weer een dagje wat minder is, goed voor het stof ;)
We gaan om half 9 weg van de camping uit New Jersey, nog een laatste ontbijtje halen bij onze vaste stek. Daarna rijden we al snel New York in. We rijden vervolgens door Connecticut, Rhode Island en Massachusetts. 5 staten in 1 dag, dat is wel een record! Er is eigenlijk niet veel spannends te melden, we rijden en we rijden, stoppen alleen even voor schone luiers en wat te eten en drinken tussendoor. We hebben eigenlijk bijna de hele dag regen, en als we rond half 5 aankomen in Provincetown op het uiterste puntje van Cape Cod is het nog steeds niet droog. We wilden hier eigenlijk nog even naar het strand maar in de regen zien we dat niet zitten. We kopen daarom nog even door het centrum van het stadje, wat er echt superleuk uit​ ziet. Door de regen is de sfeer wat triest en het is wat uitgestorven door de tijd in het seizoen maar het is echt een leuk plaatsje met allemaal leuke huisjes en kleine winkeltjes! We moeten hier wel kreeft eten besluiten we, dus we kiezen een restaurantje uit waar dit op de kaart staat (we hoefden niet lang te zoeken). Als we ergens een plekje hebben zijn we nogal teleurgesteld als blijkt dat ze geen kreeften (meer) op voorraad hebben. Omdat we geen zin hebben om te verkassen bestellen we maar wat anders vissigs. Achteraf gezien hadden we misschien beter wel ergens anders heen kunnen gaan want het smaakt niet echt lekker. Als Lucas al zijn spaghetti eruit kotst is het feest compleet en zijn we blij als we kunnen gaan. We rijden in 10 minuutjes naar de camping. We willen nog even onder de douche maar je moet kwartjes erin doen voor warm water en die hebben we niet....lekker handig. De douche in de camper kunnen we ook niet gebruiken omdat de knop van het warme water het nog niet doet. We waren vandaag nog langs een Cruise America verhuurcentrum gereden maar daar waren ze niet bepaald behulpzaam en hadden ze geen mechanic in huis. Voordeel van die detour was wel dat we de Yale Universiteit nog een beetje hebben kunnen zien vanuit de camper. Maargoed, geen douche dus, morgen hopelijk beter. We gooien vanavond de Rummikub stenen maar eens op tafel, anders is het geen vakantie ;)